SWAT - En træt lille pige.....

Så fik jeg lavet det sidste julelayout for 2012, det er rart at være færdig med dem. 
Jeg har brugt skitsen her under fra Sketches With A Twist til layoutet.

Twisten er denne gang: 

Brug hjemmelavede diecuts på dit layout, - ikke noget med færdigkøbte diecuts.


Som det ses er det ikke et layout i traditionelle julefarver.


Jeg havde købt en natdragt med et par nisse på og en nissehue til, hvorpå der stod Min første jul, og da det var ved at være tid til at Nicoline skulle nattes, meldte jeg mig straks, så jeg kunne give hende natdragten på. Meningen var at det skulle være en lille overraskelse for forældrene, og det blev det, så flere kameraer blev hevet frem.


Jeg fik brugt nogle gamle Prima blomster, som jeg havde haft liggende længe, jeg elsker når jeg kan få brugt nogle af de gamle ting fra gemmerne.

I sidste indlæg nævnte jeg noget om nogle hurdler, og jeg kan nu fortælle, at to af dem er ved at være overstået.

Den første hurdle er en rigtig god én. Vi har nemlig i går - mandag - holdt sølvbryllup. Vi er gået meget stille med dørene ift. dette, da vi ikke ønskede at der skulle gøres noget ud af det, og da vi kender flere der, i god mening, kunne finde på at diske op med æresport og morgensang, har været vigtigt for os at holde kortene tæt til kroppen. Det har hele tiden været vores ønske, at vi blot ville ud og spise en god middag med vores børn, hjem til os og hygge os bagefter, og så senere hen, når vi alle kan få det hele til at passe sammen, så invitere ungerne på en rejse i stedet for at holde fest. 
Alligevel har der været en del planlægning i forbindelse med dagen, som har fyldt meget på det seneste. Intet slap ud, og vi havde den - for os - helt perfekte sølvbryllupsdag.

Den anden hurdle er også endt ud til det gode - regner jeg i hvert fald med. Jeg har gennem flere år bedt om at få en anden jobfunktion, som ikke er så stressende og urolig som den jeg har nu, og har faktisk helt konkret bedt om at komme ned i vores Fælles Akut Modtagelse. Der er drøntravlt, men arbejdet er skruet helt anderledes sammen, end der hvor jeg er nu. Det er nu langt om længe lykkedes, - nogle gange kan det godt betale sig at være vedholdende. Den eneste ulempe jeg kan se der er ved at flytte er, at jeg får en del flere aften- og weekendvagter end nu, men jeg har altid nydt mine hverdagsfridage, så jeg tror det bliver rigtig godt. Jeg håber i hvert fald på at få noget af mit overskud tilbage, ved at arbejde på en anden måde og igen komme til at føle at man gør en forskel hver dag.

Det var så seneste opdatering herfra, og nu vil jeg nyde resten af min ferieuge.

Knus
Kirsten

Kommentarer

10na sagde…
Herlig LO og overraskelse til forældrene, det er altid skønt at bruge gamle ting. Dejligt at tingene stille og roligt falder på plads, kunne godt fornemme der var noget der Ting og sager" der skulle tackles på den rigtige måde. Håber du bliver glad for dit nye område. Knus fra 10na
Dorit sagde…
Eej, hvor har du fjantet med tråd, masking, washi mv., det ser jo hammergodt ud ! Lækkert jule LO med den lille nissepige og hendes mormor ;=)
Håber du bliver tilfreds med dit jobbytte, men det kan vi jo tale om andetsteds :-)
Nu er det så 2. gang jeg skriver dette, håber min kommentar går igennem denne gang ...
Charlotte sagde…
Fantatisk lækkert layout! Ihhh hvor har du løst den skitse godt! Og en sjov historie bag hendes nisse-nattøj. :) Læker detaljer, altsammen ser så godt ud! :)
Det er skønt at høre, du endelig har fået den jobfunktion du gerne ville have. Jeg håber det bliver bedre for dig. Jeg selv er ved at kvæles i nedskæringer, ekstraarbejde, mange flere arbejdsopgaver osv. .... Men du ved jo selv hvor hårdt det er....

Og tillykke med jeres sølvbryllupsdag. Godt at den gik som i to havde lyst til. Hvor skal rejsen gå hen sammen med familien?

Rigtig god weekend!
Kirsten sagde…
Tak for de søde ord, Charlotte :-)

I familien er vi helt enige om, at vi først rejser, når Cæsar ikke er her mere. Derefter kommer det an på hvilken årstid vi kan komme af sted, men noget af det, der er i spil er - lige p.t. i hvert fald - Kroatien eller Malta, det er nok de to steder der rammer de fleste af de ønsker/behov familien samlet har. Kap Verde har vi også snakket om, men jeg tror der er for lidt at se dernede. Som scrapper er det jo også et succeskriterium at komme hjem med en masse scrapegnede billeder :-D

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......