Project life - uge 8

Jeg må hellere se at få uploadet Project life uge 8, billederne har været klar noget tid, men der har lige været så meget, at jeg har nedprioriteret at blogge.

I uge 8 fyldte Nicoline 1 år, så Claus og Maja var hjemme, - det er to ting, der selvfølgelig fylder meget på ugens spread, - så meget, at jeg denne gang har et indstik med.


Min søde mand har sat billederne sammen, så det ser ud til, at det er 3 normalsider. 


Venstre side handler om hvordan Claus, Maja og Nicoline hygger sig sammen, Nicolines fødselsdagsgaver fra Claus og Maja, og om hvordan de forkælede os og lavede wienerschnitzler til os. Indstikket her viser vores gave til Nicoline. Den fedeste ATV, som selvfølgelig først og fremmest skal bruges til at køre på, men også har en del aktiviteter indbygget. Hun kan ikke helt nå gulvet endnu, så hun er ikke helt tryg ved at sidde på den, men den er helt forrygende at bruge som gåvogn, så kan man nemlig få rigtig meget fart på.


På højre side fortæller jeg lidt om et uheld vi havde, da vi skulle samle ATV'en, Claus som legeonkel og så tog Claus og Maja tilbage til København om lørdagen. Søndag så vi "Kongens store tale", den var da okay, og så er det jo ikke nogen skade, at Colin Firth er med. På indstikket ses Nicolines lagkage, og hvordan hun fedtede rundt med den, der er ingen tvivl om at hun hyggede sig MAX.

Mht. Project life så skal jeg til at starte på uge 11, så jeg halter stadig lidt bagefter, men jeg skal nu nok få det indhentet. 

Påsken bød på lidt forskelligt. Skærtorsdag havde vi gæster til aftensmad, der opstod en forhindring, men mere om det når jeg laver mit spread for den uge. Langfredag havde jeg en enkelt dagvagt, og blev hentet med en pakket bil, hvorefter vi kørte i sommerhus til søndag. På vejen hjem fra sommerhuset tog vi en afstikker til Mors, hvor vi aflagde vi et lille besøg hos B.'s gamle feriemor på 92, og i dag 2. Påskedag har den stået på almindelige dagligdags gøremål. Vi trængte bare så meget til at komme op og slappe lidt af, der har været et par forskellige hurdler på det seneste, - hvad, røber jeg måske hen ad vejen.....
Der er heldigvis noget ferie forude, og Claus og Maja kommer hjem i næste weekend og bliver nogle dage, det glæder vi os rigtig meget til.

Knus
Kirsten

Kommentarer

Charlotte sagde…
Skønne PL sider som matcher godt sammen. Tænk engang, at Nikoline allerede er 1 år!! Det er altså vildt. :) Kan godt li du har holdt farverne i samme toner på hele spreaded + indstikket.
Tak for kigget og inspirationen.
Her nyder jeg noget restferie hele denne uge - det er skønt! :)
God uge til dig.
Karina Beck sagde…
Tænk at Nikoline allerede er et år!
Flot Project Life.
Dorit sagde…
Ser godt ud med den optimistiske orange farve, der må noget lysere til i takt med (forhåbentlig) forårets komme. Og sikken en hyggeuge I har haft, dejligt ! -Synes jeg kender det der lagkagespisning fra kollegaens bb, hun spiser også med hele 5-øren :-) Det var da træls med det køretøj; det må da kunne laves... eller leveres retur :=D
Anne Thormose sagde…
Flotte PL-sider. Rigtig lækkert, at farverne går igen på siderne. Det giver en dejlig ro.

Populære opslag fra denne blog

Man kan blive nødt til at nøjes... ;-D

DT Layout - Sketches With A Twist

Jeg flytter desværre.......